HTML

Szlovenszko-munka-blog-húúú

Szlovákiai munkám kalandjai

Friss topikok

Címkék

Archívum

A kimaradók…

2012.05.12. 14:32 Novy

Mint minden utazást, legyen az nyaralás, vagy épp munka miatt, mint most nekem, előző este,… na jó nekem éjszaka 11kor, gondos pakolás előz meg.

Mindenkinek másak az igényei, szerencsére nekem egy heti cuccom belefér egy közepes utazótáskába. Mivel nem tudtam, hogy milyen szállásom lesz, így nem is pakolhattam be mindent elsőre. Nem is maradt semmi otthon, kivéve a mosogatószer, és azt hiszem talán más tényleg nem is maradt otthon. Aztán jött a következő hét, amikor pótoltam eme hiányt, és mikor este kipakoltam a szálláson észrevettem, hogy hát most se nagyon kell mosogatni, mert mosószert megint nem hoztam, de nem is baj, mert az edényeket se hoztam, illetve a papucsomat se. Az edények hiánya igazából nem volt túl nagy gond, mert hosszú hétvége után csak két estét voltam a szálláson, kibírtam szendvicsen élve, jobban hiányzott a papucsom… szobába kényelmesebb, és igazából zuhanyzáskor volt inkább gond, mert ugye közös zuhanyzó lévén én papuccsal a lábamon végeztem ezt a tevékenységet, hát cipővel már ez érdekesebb lett volna…

Jaaa igen első hétről kimaradtak a filmek a gépről, mert nem is gondoltam, hogy ennyi luxus mellett is unatkozni fogok…második héten már volt film, kár hogy papucs helyett nem húzhattam lábamra egyiket se.

„-Ne dévédé lejátszót vegyünk, hanem kenyeret me íhes a gyerek!!!
  -Nemm baj, majd éhesen nézzük a dvdfilmet!”

Na ez az ami nálam is működött csak abban a formában, hogy mezítláb néztem a filmet… azért én jobban jártam. Talán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szlovenszkomunka.blog.hu/api/trackback/id/tr134504098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása