HTML

Szabadidős tevékenységek…

2012.05.12. 14:32 Novy

Mivel sehova nem tudok menni, mert sehol se tudok senkivel egy szót se váltani, és a hangyák háborúja egy 100éves háború unalmával tölt el, így sok sok még több rengetegsok szabadidőm van.
                Két lehetőség adott, aludni, meg valamit a gépen csinálni. Net hiányában csak filmet tudok rajta nézni, illetve zenét hallgatni, meg játszani. Első héten szerencsére a filmeket is otthon hagytam ,ahogy azt írtam, így csak zene és játék… persze játékból is csak egy volt rajta, egy ősrégi méghozzá, de ebben még volt fantázia… ez pedig nem más, mint a Caramageddon 2… amit épp most vittem sikeresen végig, szóval most meg csak zene és film…
                Egy mondatba összefoglalva szabadidőmben unatkozom. Dislike….

 

Kiegészítő tevékenységek szabadidőre…

 

Beszélgettem ismerősökkel, hogy meló után semmit se tudok csinálni, ők mit tennének. Volt is sok tanács, okosság. Első volt az hogy aludjak… jó jó, 10től reggelig épp elég, így is az ébresztő előtt ébredek egy órával, na meg milyen jó is úgy aludni, hogy átvilágít a szemhéjamon a nap a panoráma ablakokon… szemfedő, hangzott a válasz, én meg mondtam, hogy jó, de akkor jöhetnek a légi kísérő lánykák is, ha már ennyire extrázunk. Volt a következő tanács, ami még hasznos is volt, nézzek filmet. Sajnos hétvégén volt más dolgom is mint letölthető filmeket kutasak, de volt olyan rendes Judit nevű ismerősöm, hogy egy kis hiszti utána adott jó pár letöltést, amikkel elég sok időt elmulattam a szabadidőmből. Köszi Judit.
Volt más tanács még hohó… ezekből szelektáltam inkább, és még azt hagytam meg, hogy olvassak.

Olvassak… én… hm… hát végül is működik ezzel is sok időt el lehet ütni, bár gyanítom drága Éva néni, nem pont arra gondolt, hogy az auto motort olvassam, de ez számomra testhezálló olvasmány. Ezen kívül magammal hoztam még pár barkácsolni valót, ezekkel is el leszek egy pár órácskát, úgy érzem. Bár ez hamarabb is eszembe juthatott volna…, de akkor eddig min panaszkodtam volna, meg ezt a blogot se kezdtem volna el… bár lehet felesleges, és senki se olvassa…, de legalább én elütöm ezzel is az időt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szlovenszkomunka.blog.hu/api/trackback/id/tr54504096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása