HTML

Szlovenszko-munka-blog-húúú

Szlovákiai munkám kalandjai

Friss topikok

Címkék

Archívum

Az időjárásról pár szót…

2012.07.21. 12:34 Novy

            Szóval Szlovákia, meg a hegyek között stb stb, hát ez érződik is néha. Volt olyan reggel, hogy otthonról indulva, tök jó idő, már egyből süt a nap, persze pont végig szembe,  hunyoroghattam egész úton idefelé. Aztán itt a hegyek között, meg gúvadt ki a szemem, mert olyan köd volt, hogy a következő csíkot alig láttam, és nem azért, mert nem volt, hiszen a főutak, mint azt korábban említettem elfogadható állapotúak, felezővonal, záróvonal, oldalvonal minden a helyén. A sok hegy domb miatt ennyi előzni tilos táblával nem találkoztam még, na meg a feloldó táblák… mondjuk azt az előzést megnézném, ahol van a feloldó tábla, és 20méterre meg már megint előzni tilos tábla van… minek ??? Ennyi sok táblájuk van? Szóval kicsit más az idő, reggeli torna le is lett tudva a szememnek, hunyoríííít gúúúvad…

Aztán a mai nap 12.05.12. egy kicsit megviccelt. Ugyebár pont otthon is egy hidegfront belerondított a hétvégébe… miért is ne, egész héten sunshine beach tücsök köcsög… erre pont hétvégére megjön a rossz idő, mikor máskor… na és ugye le is hűlt az idő 10-15 fokot, de már vasárnap délutánara kisütött a nap néha, és elviselhető volt az idő. Hétfő reggel indulás, munkás öltöny ahogy illik, útközben már kezdett melegem lenni, le is dobtam a felsőt, és haladtam egy pólóban, melós nadrágban, mint a nagyok. Kassa után… itt megállnék egy gondolatra, ugyanis bekapcsolt a hősugárzó, szóval meleg, az mint olyan természetes formájában nem nagyon van jelen…   na szóval Kassa után egyre több embert láttam kabátban… nem tavaszi átmeneti kiskabát, rendes téli kabát, néztem is, mi van ezekkel, betegek tuti…

Aztán, mikor megérkeztem a work palacere, és kiszálltam a kocsiból, na akkor kb úgy éreztem magam, mint a Jamaikai bob csapat című filmben, mikor megérkeznek a bob bajnokság helyszínére, és enyhe hideg fogadta őket, amire természetes reakciójukban még a táskájukat is magukra vették a ruháik után. Szóval hideg volt, nem kicsit, nagyon.

Nagyon jó lesz a zuhanyzóba, már előre érzem, gyorsan fogok törölközni, és nem csak boxeralsóba fogok vissza tipegni.

Még egyszer nyár… hát jó lenne, már ha stabilizálná magát, mert bajok lesznek. Csúnya megfázásoknak nézünk így elébe páran szerintem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szlovenszkomunka.blog.hu/api/trackback/id/tr414669440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása