HTML

Szlovenszko-munka-blog-húúú

Szlovákiai munkám kalandjai

Friss topikok

Címkék

Archívum

Potraviny…

2012.07.21. 13:30 Novy

Potraviny…

 

Első hét 4 naposra sikerült, de utolsó előtti nap elfogyott a kenyérkém, így kénytelen voltam valami bolt félét keresni, mert még másfél nap előttem állt.
Nagy lendülettel be is vetettem magam kajaidőben a faluba, és kerestem egy boltot. Legalábbis ez volt a terv, de nem sikerült. Találtam vas edény boltot, kertészboltot, gyroszost, normális szállást, meg mindenféle boltot, de élelmiszer boltot nem. Fel is hívtam Palit, aki ugye az ügyintéző, és lefolytattam vele egy mókás párbeszédet.
- Hello.
- Szia.

- Hogy hívják itt, az olyan boltot, ahol tudok kaját venni?
- Posndgvisabglsdf bd.
- őőő micsoda?
- Potbsdfgbaklbgakd.
-Pot…?
-Potnablbgas!
-Nem értem  végét!!
- Jó akkor elküldöm smsbe.

- Jó köszi szia.
-Rendben, küldöm.


                Így is volt, egyébként azért nem értettem, mert mindig recsegett a telefon, mikor mondta, nem tudom miért, addig se recsegett, meg azóta se.
Na szóval kaptam a banktól egy smst…, na nem banktól, hanem Palitól, és ezt állott benne: Potraviny/élelmiszer.
Igazából vagy tíz ilyen felírat előtt megyek el, nap mint nap de sebaj. DE VISZONT (csak azért is így kezdem), ahogy a képeken is látni fogjátok, ember meg nem mondta volna, hogy az élelmiszer bolt. Se egy kirakat se egy cipó felfestve a falra semmi. Az hogy lidli vagy forint vagy ábácé vagy cébéá, (direkt nem írtam rendesen a nevüket) áhh felejtős, hol élsz. Ja igen Te Kedves Olvasó, Magyarországon… ott van kirakat, ki van írva miféle, de itt ilyen nincs. Ahova járok, az például olyan, hogy csak egy ajtaja van, ott a kijárat bejárat. Bár gyanítottam a sárga kék színéből, meg hogy Milk felírat is volt rajta… de most elég gáz az a helyzet, hogy bemegyek oda, aztán az mondjuk valami tejcsarnok…
                A bolt belülről egész boltszerű volt, a maga kis méretével, de igazából, amire szükségem van megtudom ott venni.

DSCF2512

Szlovák csokit hozzál, szólt az óhaj sóhaj, Krisztától. Hát ne haragudj Kriszta, de sajnos semmi olyan csokit nem láttam, ami kimondottan Szlovák csoki lenne, a milka meg ugyan az, mint itthon, csak nem tudod elolvasni, ami rá van írva, és kb másfélszer annyiba kerül. Ugyan így bocsi Zita, mert tudom, hogy te is csokiznál, és Éva néni tőled is és többiektől is bocs, de nem jutottam hozzá szlováktyokihoz…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szlovenszkomunka.blog.hu/api/trackback/id/tr184669525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása